POSTUP REKLAMACE:
1. Pokud se s Vaší zásilkou stalo cokoliv co narušilo její stav / přišlo Vám špatné zboží, neváhejte nejprve kontaktovat Vašeho obchodního zástupce nebo zákaznickou linku (e-mailem, telefonicky)
2. Zašlete nám prosím co nejvíce informací ohledně zásilky, které máte k dispozici: č. faktury, č. zásilky, objednané zboží, fotografie poškozeného zboží,.. na email: objednavky@sd-oil.cz
3. My Vás poté kontaktujeme s vyhodnocením reklamace a jejím řešením. (zaslání nového zboží, vracení peněz,..)
! Rozhodnete-li se zásilku posílat zpět na naší adresu bez našeho vědomí je potřeba zásilku indentifikovat s Vaší objednávkou (viz. bod 2.) a přiložit vyplněný reklamační formulář viz. odkaz níže - Děkujeme mnohokrát !
Pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace můžete využít příložený reklamační formulář zde: /cache/upload/files/reklamacni_formular---sd-oil.docx a zaslat nám ho vyplněný na e-mail. :)
DORUČOVACÍ ADRESA PRO REKLAMACE:
SD-OIL, S.R.O.
BŘEZINĚVESKÁ 825
HOVORČOVICE 250 64
ČESKÁ REPUBLIKA
DLOUHOLETÉ ZKUŠENOSTI
NAD 2 500 KČ DOPRAVNÉ ZDARMA
PLNĚ SYNTETICKÉ OLEJE
OFICIÁLNÍ DISTRIBUCE