0 Kč

Reklamace zboží

POSTUP REKLAMACE:

 

1. Pokud se s Vaší zásilkou stalo cokoliv co narušilo její stav / přišlo Vám špatné zboží, neváhejte nejprve kontaktovat Vašeho obchodního zástupce nebo zákaznickou linku (e-mailem, telefonicky)

2. Zašlete nám prosím co nejvíce informací ohledně zásilky, které máte k dispozici: č. faktury, č. zásilky, objednané zboží, fotografie poškozeného zboží,.. na email: objednavky@sd-oil.cz

3. My Vás poté kontaktujeme s vyhodnocením reklamace a jejím řešením. (zaslání nového zboží, vracení peněz,..)

 

! Rozhodnete-li se zásilku posílat zpět na naší adresu bez našeho vědomí je potřeba zásilku indentifikovat s Vaší objednávkou (viz. bod 2.) a přiložit vyplněný reklamační formulář viz. odkaz níže - Děkujeme mnohokrát !

 

Pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace můžete využít příložený reklamační formulář zde: /cache/upload/files/reklamacni_formular---sd-oil.docx a zaslat nám ho vyplněný na e-mail. :) 

 

DORUČOVACÍ ADRESA PRO REKLAMACE:

SD-OIL, S.R.O.

BŘEZINĚVESKÁ 825

HOVORČOVICE 250 64

ČESKÁ REPUBLIKA

 

DLOUHOLETÉ ZKUŠENOSTI

NAD 2 500 KČ DOPRAVNÉ ZDARMA

PLNĚ SYNTETICKÉ OLEJE

OFICIÁLNÍ DISTRIBUCE

Čekejte prosím...